! Сьогодні Запрошую вас переглянути блог нашої бібліотеки книги.Тут ви дізнаєтесь чим живе бібліотека та її користувачі. Приємного перегляду.

11 червня 2015 р.

Урок ввічливості від мудрої тітоньки сови

Четвер,10-30. Я зі своїми колегами у садочку "Сонечко". Нас люб'язно зустріла завідуюча закладом Ольга Павлівна та її вихованці -  маленькі , непосидючі,з допитливими оченятами та  щирими посмішками діти.Сказавши малечі , що ми будемо говорити про ввічливість  та гарні манери я поцікавилась :"Діти, а чи знаєте ви, що таке бути ввічливим? Не задумуючись мені відповів хлопчик Владик, який сидів поруч мене . Ось його відповідь : "Це коли ти говориш , а мамі приємно".
 "Урок ввічливості , який ми підготували для малечі пройшов у дружній , приємній атмосфері. Маленькі "чомучки"разом зі своїми вихователями переглянули презентацію - "Урок ввічливості від мудрої тітоньки Сови", взяли участь у грі "Так чи Ні",подорожуючи країною гарних манер  ми  з дітьми зупинялись на зупинках "Ввічливих слів"та "Прислів'я, або скринька народної мудрості", а ще побували у  "Місті вихованих людей". Діти швидко давали відповідь на наші , інколи не прості, запитання. 
У кінці нашої зустрічі на дітей чекав маленький сюрприз - солодощі.













--




   

Немає коментарів:

Дописати коментар